Kvartet
Heiner Müller: KVARTET
Produkcija VI. semestra DI, GLR in DSU UL AGRFT v okviru 55. Festivala Borštnikovo srečanje (Študentsko gledališče)
Zdi se, da je Heiner Müller že s prvo in edino didaskalijo v tekstu Kvartet povzel velik del svojih pogledov na svet in zgodovino. Didaskalija med časom pred francosko revolucijo in časom po tretji svetovni vojni postavlja poševnico. Eno ali drugo, tik preden se zgodi ena najbolj slavnih revolucij ali po tretji svetovni vojni, ki danes nosi prizvok konca sveta, saj gre za isto stvar. Takšno vzporejanje dveh radikalnih obdobij izničuje njuni lastni radikalnosti, zavrača spremembo in briše njuno posebnost.
Pri pisanju Kvarteta je Heiner Müller izhajal iz romana v pismih Nevarna razmerja, ki ga je leta 1782 kot svoje edino literarno delo napisal Pierre Choderlos de Laclos. Izbor materiala je zanimiv in na prvi pogled nima dosti zveze s siceršnjimi Müllerjevimi obravnavanimi problematikami. Med časovnim okvirjem in dramsko situacijo, igro markize de Merteuil in vikonta de Valmonta (osrednjih likov iz Nevarnih razmerij), pa se prav z njuno navidezno kontradiktornostjo vzpostavlja eno najprepoznavnejših razmerij Müllerjeve dramatike, radikalizirana oblika odnosa homo homini lupus.// Iva Š. Slosar
Projekt Kvartet zaokrožujeta razstava Kakšna plodna predstava: muzej naših ljubezni in delavnica Kako ravnati s tem strojem.
Mentorji
Dramska igra in gledališka režija: doc. Branko Jordan in izr. prof. Jernej Lorenci
Dramaturgija: doc. dr. Blaž Lukan in izr. prof. dr. Tomaž Toporišič
Scenografija: izr. prof. mag. Jasna Vastl
Kostumografija: red. prof. Janja Korun in asist. mag. Tina Kolenik
Jezik in govor: asist. dr. Nina Žavbi
Pretekle predstave
Galerija
Režiserka:
Živa Bizovičar
Dramaturga:
Iva Štefanija Slosar in Nik Žnidaršič
Scenografka:
Nika Curk
Kostumografka:
Nina Čehovin
Oblikovalca zvoka:
Matej Kastelic in Melani Popit
Svetovalec za dramaturgijo:
Aljoša Lovrić Krapež
Zasedba:
Lea Mihevc in Blaž Dolenc
Fotografije:
Željko Stevanić IFP/Arhiv CTF UL AGRFT
Premiera:
15. oktobra 2020, Intimno zaodrje GT22
Trajanje:
75 minut
Produkcija:
Akademija za gledališče, radio film in televizijo in Festival Borštnikovo srečanje
V sodelovanju:
Moment in GT22